Obaveštenja

Kritičan nivo ИНТЕРНИ КОНКУРС

22.11.2022 10:46

На основу члана 30. Закона о раду ("Сл. гласник РС", бр. 24/2005, 61/2005, 54/2009, 32/2013, 75/2014, 13/2017 - одлука УС, 113/2017 и 95/2018 - аутентично тумачење) и Одлуке број 111-145/2022-2, од 22.11.2021.године, Агенција за управљање лукама дана 23.11.2022.године оглашава:

ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ РАДНИХ МЕСТА

Место рада:
Београд, Немањина број 4/3

Организационa јединицa у коjoj се попуњавају радна места:
- Центар за опште послове

Радна места која се попуњавају:
- Виши стручни сарадник у Центру за опште послове;
Попуњава се једно радно место.

Врста радног односа:
Радни однос на неодређено време

Опис послова:

1. Виши стручни сарадник у Центру за опште послове обавља стручне послове у вези промоције лучке делатности, маркетинга и промоције лука и пристаништа на тржишту, припреме кампања у циљу промоције, лука и пристаништа,свакодневно прати домаћу и светску штампу, стара се о редовном ажурирању података на интернет презентацији Агенције; припрема информације за медије у вези активности Агенције; архивира дневну штампу и по потреби исту поставља на интернет презентацију Агенције; води и ажурира евиденцију о медијима, акредитира новинаре; организује конференције и прес конференције; пружа помоћ новинарима приликом прес конференција; обавља послове аудио и видео снимања и едитовања; израђује недељне, месечне, годишње и друге извештаје односно медија план, врши израду извештаја о посећености интернет странице Агенције, врши ажурирање интернет странице Агенције, израђује презентације за потребе Агенције; израђује уверења и сертификата лучким/пристанишним оператерима; врши послове поступања по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја и заштиту података о личности; обавља послове комуникације Агенције са грађанима, организовање и реализација посете грађана; врши организацију конеференција у земљи; врши организацију службених путовања у земљи и иностранству; израђује и ажурира Информатор Агенције и обавља све друге стручне и најсложеније послове по налогу руководиоца центра.

Школска спрема: Запослени мора да има стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање стечено високо образовање на основним студијама у обиму од 180 ЕСПБ бодова, односно на студијама у трајању до три године..
Радно искуство: 3 године радног искуства.

Посебни услови: Активно знање енглеског језика, познавање рада на рачунару.

Оцењивање у изборном поступку:
1. Критеријум кварталних оцена;
2. Критеријум дужине радног ангажовања у Агенцији за управљање лукама.
У изборном поступку проверавају се:
1. Кварталне оцене кандидата;
2. Радни досије кандидата.

Начин оглашавања:
1. Оглашавањем Интерног конкурса на огласној таблу Агенције;
2. Оглашавањем Интерног конкурса на Интравеб на адреси http://intraweb.aul.gov.rs/.

Датум оглашавања:
23.11.2022. године

Рок за подношење пријава на интерни конкурс:
05.12.2022. године до 14 часова.

Начин доставе пријаве:
1. Физички на писарници Агенције;
2. Путем електронске поште на адресу office@aul.gov.rs

Лицe задуженo за давање обавештења о конкурсу:
Владимир Павловић, руководилац Центра за опште послове, 011/6556535

Садржина пријаве:
У слободној форми која мора да садржи следеће:
- Информацију за које радно место конкурише;
- Име и презиме;
- Матични број;
- Адресу пребивалишта;
- Кратку биографију;
- Оригинал извода из матичне књиге рођених;
- Оригинал уверења о држављанству;
- Уверење о здравственој способности за заснивање радног односа;
- Уверење надлежног органа да кандидат није кажњаван односно да се не налази у казненој евиденцији Министарства унутрашњих послова.

Додатна документација:
- Потврда о испуњености радних способности и радног искуства у једној или више области из делокруга рада Агенције за управљање лукама.

Ninoslav Drakulić

Kritičan nivo Измене и допуне Пословних процедура АУЛ-а

13.07.2022 10:41

Поштоване колеге,

У Интравебу, секција "Документација" и у ДМС-у су објављене измењене и допуњене Пословне процедуре АУЛ-а, од 07.07.2022.године. Молим све да се са истим упознају.

Срдачан поздрав

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo ИНТЕРНИ КОНКУРС

04.08.2021 11:26

На основу члана 30. Закона о раду ("Сл. гласник РС", бр. 24/2005, 61/2005, 54/2009, 32/2013, 75/2014, 13/2017 - одлука УС, 113/2017 и 95/2018 - аутентично тумачење), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број 112-7065/2021, од 29.07.2021. године и Одлуке број 111-138/2021-1, од 03.08.2021.године, Агенција за упрвљање лукама дана 03.08.2021.године оглашава:

ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ РАДНИХ МЕСТА

Место рада:
Београд, Немањина број 4/3
Организационе јединице у коме се попуњавају радна места:
- Центар за лучку делатност;
- Центар за финансије.
Радна места која се попуњавају:
- Виши стручни сарадник у Центару за лучку делатност;
Попуњава се једно радно место.
- Стручни сарадник у Центру за финансије.
Попуњава се једно радно место.
Врста радног односа:
Радни однос на неодређено време
Опис послова:
1. Виши стручни сарадник у Центру за лучку делатност обавља сложене послове спровођења поступака за издавање одобрења за обављање лучке делатности по основу ЗПЛУВ, стручне контроле испуњености услова за упис у Уписник лучких оператера, припрема иницијативу према МГСИ за утврђивање новог или проширење постојећег лучког подручја међународног путничког пристаништа, пристаништа за посебне намене - марине и теретних пристаништа од државног значаја. Учествује у припреми документације за спровођење јавне набавке за израду документације: Претходне анализе основних фактора, Студије локације и Економско-финансијске анализе оправданости проглашења новог, односно проширивања постојећег лучког подручја и врши стручну контролу исте. Припрема документацију за спровођење јавног позива за избор лучког оператера, учествује у изради предлога уговора о обављању лучке делатности на основу добијеног одобрења, спроводи стручну контролу и израђује извештај о стручној контроли Плана и програма за обављање лучке делатности и Студије економске оправданости инвестиције. Спроводи поступак за оснивање привременог претоварног места. Учествује у изради предлога плана за спровођење приоритета утврђених Акционим планом за спровођење Стратегије развоја водног саобраћаја и изради годишњег програма рада и финансијског плана. Припрема услове за израду просто урбанистичко-планске документације, услове за потребе израде локацијских услова кроз обједињену процедуру и услове за пројектовање лука и пристаништа за које је утврђено лучко подручје. Пружа стручну и техничку помоћ приликом оснивања нових лука и пристаништа. Учествује у изради Одлуке о коефицијентима за обрачун накнаде за оперативно коришћење лука и пристаништаи утврђује висину накнаде за оперативно коришћење луке/пристаништа. Учествује у изради и контроли уговора за обављање лучке делатности и уговора о исплати паушалне накнаде лучком оператеру. Учествује у изради извештаја о о лучкој инфраструктури у својини РС и инвестицијама у исту. Обавља сложене послове у вези припреме, конкурисања и реализације пројеката који се финансирају из ИПА фондова ЕУ или од стране других релевантних међународних институција, сарадње са међународним организацијама, сарадње са свим учесницима у водном саобраћају. Израђује пословне процедуре из надлежноси Центра. Израђује недељне, месечне, годишње и друге извештаје и планове рада центра за потребе директора и обавља друге стручне и најсложеније послове по налогу руководиоца центра.

Школска спрема: Запослени мора да има стечено високо образовање на основним академским студијама саобраћајно/техничког смера у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету.
Радно искуство: 3 године радног искуства.
Посебни услови: Активно знање енглеског језика, познавање рада на рачунару.

2. Стручни сарадник у Центру за финансије обавља стручне послове у вези са припремом одговора пo захтевима органа, организација и других субјеката, израде одговарајућих материјала из економске, финансијске и рачуноводствене области; послове обрачуна и исплата зарада запослених и накнада за ангажована лица; пријављивање и одјављивање запослених на фондове обавезног социјалног осигурања и у прописане регистре запослених у складу са законом, анализе финансијског и рачуноводственог стања; обрачуна, фактурисања, наплате и контроле накнада за коришћење лука и пристаништа и води евиденцију из делокруга свог рада; пружа стручну подршку руководству у решавању различитих проблема из надлежности центра, одговоран je за законито, благовремено, целисходно и квалитетно извршавање свих послова и задатака из делокруга свог рада обавља и друге стручне послове пo налогу руководиоца центра.
Школска спрема: Запослени мора да има стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету.
Радно искуство: 2 годинe радног искуства.
Посебни услови: Активно знање енглеског језика, познавање рада на рачунару.
Оцењивање у изборном поступку:
1. Критеријум кварталних оцена;
2. Критеријум дужине радног ангажовања у Агенцији за управљање лукама.
У изборном поступку проверавају се:
1. Кварталне оцене кандидата;
2. Радни досије кандидата.
Начин оглашавања:
1. Оглашавањем Интерног конкурса на огласну таблу Агенције;
2. Оглашавањем Интерног конкурса на Интравеб на адреси http://intraweb.aul.gov.rs/.
Датум оглашавања:
04.08.2021. године
Рок за подношење пријава на интерни конкурс:
16.08.2021.године до 14 часова.
Начин доставе пријаве:
1. Физички на писарници Агенције;
2. Путем електронске поште на адресу office@aul.gov.rs
Лицe задуженo за давање обавештења о конкурсу:
Владимир Павловић, руководилац Центра за опште послове, 011/6556535
Садржина пријаве:
У слободној форми која мора да садржи следеће:
- Информација за које радно место конкурише;
- Име и презиме;
- Матични број;
- Адреса пребивалишта;
- Кратка биографија;
- Оригинал извода из матичне књиге рођених;
- Оригинал уверење о држављанству;
- Уверење о здравственој способности за заснивање радног односа;
- Уверење надлежног органа да кандидат није кажњаван односно да се не налази у казненој евиденцији Министарства унутрашњих послова.
Додатна документација:
- Потврда о испуњености радних способности и радног искуства у једној или више области из делокруга рада Агенције за управљање лукама.

Рокови:
Изборни поступак се окончава након оцењивања приспелих пријава а најкасније до 18.08.2021.године. до 12 часова.

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo Одлука о покретању интерног конкурса за запошљавање

04.08.2021 11:26

АГЕНЦИЈА ЗА УПРАВЉАЊЕ ЛУКАМА
Број: 111-138/2021-1
Датум: 03.08.2021. године

На основу члана 30. Закона о раду ("Сл. гласник РС", бр. 24/2005, 61/2005, 54/2009, 32/2013, 75/2014, 13/2017 - одлука УС, 113/2017 и 95/2018 - аутентично тумачење), члана 22. став 1. тачка 4. Статута Агенције за управљање лукама број 09/2013 од 18.06.2013. године и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број 112-7065/2021, од 29.07.2021. године, вршилац дужности директора доноси:


ОДЛУКУ
О ПОКРЕТАЊУ ИНТЕРНОГ КОНКУРСА ЗА ПОПУЊАВАЊЕ РАДНИХ МЕСТА


Покреће се интерни конкурс ради ступања у радни однос на неодређено време два извршиоца на радним местима виши стручни сарадник у Центру за лучку делатност и стручни сарадник у Центру за финансије.
Именује се Комисија за спровођење интерног конкурса у следећем саставу:
1) Владимир Павловић, руководилац Центра за опште послове, председник комисије;
2) Срђа Љешевић, руководилац Центра за лучку делатност;
3) Марица Милошевић, виши стручни сарадник у Центру за финансије, члан;

Комисија је дужна да, у року од 2 дана од доношења ове Одлуке, припреми Позив за интерни конкурс и дефинише обавезне и додатне услове које кандидати морају испуњавати а у складу са Законом о раду и интерним актима Агенције која регулишу област радних односа.
Рок за доставу пријава на интерни конкурс је 10 дана од дана објављивања Позива на огласну таблу Агенције и Интравебу.
Комисија је дужна да у року од 2 дана од истека рока за подношења пријава поднесе Извештај о интерном конкурсу.
Ова Одлука ступа на дан доношења.
Ову Одлуку објавити на огласној табли Агенције за управљање лукама.


Образложење

Вршилац дужности директора Агенције је дана 29.04.2021.године донео Правилник о унутрашњој организацији и систематизацији радних места број 02-137/2021-1 којим је утврђено 14 систематизованих радних места. С обзиром да је попуњено 12 радних места, послат је Захтев за додатно запошљавање два извршиоца Комисији за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава која је дана 27.07.2021.године донела закључак 51 број 112-7065/2021 којим се Агенцији одобрава додатно запошљавање два извршиоца на неодређено време. Средства за додатно запошљавање су обезбеђена Финансијским планом Агенције за управљање лукама за 2021.годину.

Вршилац дужности директора Агенције за управљање лукама је у складу са својим овлашћењима донео Одлуку као у диспозитиву.




В.Д. ДИРЕКТОРА
Вук Перовић

______________

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo ОБАВЕЗУЈУЋА ИНСТРУКЦИЈА ЗА ОРГАНЕ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И СЛУЖБЕ ВЛАДЕ ТОКОМ ВАНРЕДНОГ СТАЊА - УСЛЕД ЗАРАЗНЕ БОЛЕСТИ COVID-19 ИЗАЗВАНЕ ВИРУСОМ SARS-COV-2

25.03.2020 11:06

ОБАВЕЗУЈУЋА ИНСТРУКЦИЈА ЗА ОРГАНЕ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И СЛУЖБЕ ВЛАДЕ ТОКОМ ВАНРЕДНОГ СТАЊА - УСЛЕД ЗАРАЗНЕ БОЛЕСТИ COVID-19 ИЗАЗВАНЕ ВИРУСОМ SARS-COV-2


СВРХА ОВЕ ИНСТРУКЦИЈЕ КОЈА ИМА ОБАВЕЗУЈУЋИ КАРАКТЕР ЈЕСТЕ СПРЕЧАВАЊЕ ШИРЕЊА БОЛЕСТИ COVID-19, АЛИ И НОРМАЛНО ОБАВЉАЊЕ ПОСЛОВА ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ПРУЖАЊЕ УСЛУГА ЈАВНОГ СЕКТОРА ГРАЂАНИМА И ПРИВРЕДИ У УСЛОВИМА ВАНРЕДНОГ СТАЊА


I. СТАТУС ЗАПОСЛЕНИХ

На основу оцена и препорука надлежних организација и установа у области здравствене заштите да су за време трајања заразне болести COVID-19 посебно угрожена лица са утврђеним хроничним обољењима, труднице и лица старија од 60 година, као и да посебну заштиту треба да ужива родитељ детета до 12 година живота и родитељ детета са посебним потребама (ако сам врши родитељска права или други родитељ није у могућности да послове свог радног места обавља од куће), неопходно је да државни службеници и намештеници који припадају наведеним категоријама, за време трајања ванредног стања настављају да у пуном радном времену обављају послове радног места на која су распоређени, ван службених просторија послодавца, односно од куће.
Државним службеницима и намештеницима који не припадају горе наведеним категоријама, апсолутно се мора омогућити да послове обављају ван службених просторија послодавца, од куће, уколико то не нарушава рад органа.
За време трајања рада од куће у складу са посебним решењима, државним службеницима и намештеницима припада, сагласно закону, право на пуну плату.

Прилог: Пример решења о обављању послова од куће.


II. ПРИМЕНА МЕРА ПРЕВЕНЦИЈЕ


Мере превенције за спречавање ширења заразне болести COVID-19 усаглашене су са савременим стандардима заштите запослених на раду, у условима епидемиолошке ситуације, са циљем смањења ризика по привреду и становништво, а подлежу изменама или допунама у складу са развојем епидемиолошке ситуације у Републици Србији.
У клиничком смислу, инфекција која је од стране званичника Светске здравствене организације названа „COVID-19”. Вирус „Корона” може се пренети са особе на особу ако постоји непосредни контакт са зараженом особом (до три метра удаљености), односно путем капљица респираторног тракта које настају када заражена особа кија или кашље.
Вирус изазива болест сличну прехлади и сезонском грипу, па је, ова болест, у већини случајева, лако излечива.
Иницијални симптоми су главобоља и повишена телесна температура праћена сувим кашљем.




Опште мере превенције


Како би се умањио ризик инфекције и ширења заразне болести, неопходно је примењивати уобичајене мере превенције, које важе и у случају сезонског грипа, и то:
1) обавезно избегавати непосредне контакте, посебно са особама које имају симптоме прехладе и грипа, односно, бити на сигурној удаљености (око три метра);
2) обавезно прати руке, топлом водом и сапуном, минимум 20 секунди, посебно након „ризичног” контакта, а у недостатку воде и сапуна, користити дезинфекциона средства за руке са садржајем од минимум 60% алкохола;
3) обавезно избегавати додиривање уста, носа и очију, осим марамицом и чистим рукама;
4) што чешће се умивати чистим рукама и испирати уста топлом водом, чајем или средствима за оралну хигијену;
5) обавезно чистити и дезинфиковати радне површине, пре свега радни сто, тастатуру, телефон итд;
6) обавезно што чешће проветравати канцеларије и радне и службене просторије;
7) што чешће уносити довољно течности и витамина, имати редовне оброке и спавати (одржавати имунитет).


Мере превенције у случају појаве симптома


Појаве симптома налик прехлади и грипу не значи да је особа инфицирана „Корона” вирусом.
Обавезно је друштвено одговорно понашање појединаца/запослених, односно стриктно поштовање општих мера превенције, уз обавезне консултације са лекаром ако се појаве први симптоми прехладе или грипа.
Са појавом првих симптома обавезно је:
1) у најкраћем року, контактирати број телефона за конкретан град који се може наћи на веб сајту www.covid19.rs или консултовати изабраног лекара телефонским путем;
2) обавезно ограничити контакт са здравим особама („самоизолација”, док се не утврди узрок симптома), спречити ширење капљица респираторног тракта приликом кијања или кашљања (користити марамицу за једнократну употребу, односно кијати у надлактицу);
3) обавезно избегавати долазак на посао у следећим случајевима:
(1) ако се јаве типични симптоми као што су грозница, кашаљ или потешкоће са дисањем,
(2) ако сте се у протеклих 14 дана вратили са путовања из земаља које су жариште вируса,
(3) ако сте били у непосредном контакту са особама за које се сумња да су заражене „Корона” вирусом.
4) обавестити непосредног руководиоца.


Мере превенције приликом службених сусрета


Радну активност која захтева сталну комуникацију са запосленима, тимски рад и групне сусрете са странкама/учесницима неког састанка обавезно је свести на минумум, придржавајући се општих мера превенције.
Превенција ширења заразе треба да подржи радне активности, па се у датим околностима налажу следеће мере, и то:
1) обавезно на улазним вратима у службене просторије поставити обавештења да је при уласку обавезна дезинфекција руку за све (запослене и посетиоце);
2) обавезно појачати контролу уласка у службене просторије;
3) путовања у иностранство, посебно у земље у којима постоји изражена епидемија, реализовати искључиво у најнужнијим ситуацијама које не трпе одлагање и сврху;
4) обавезно избегавати руковање и друге облике непосредног контакта приликом службених сусрета;
5) обавезно ограничити број присутних особа на групним службеним састанцима (да је на састанку присутно до четири особе);
6) за састанке обавезно користити веће просторије како би се између учесника омогућила физичка дистанца од бар три метра;
7) пре почетка и након састанка обавезно проветрити и дезинфиковати просторију (радне површине, кваке, коришћену апаратуру итд.);
8) обавезно ограничити време трајања састанака до 20 минута;
9) на састанку обавезно служити флаширану воду без чаше;
10) за запослене, који раде са странкама, обавезно обезбедити дезинфекциона средства за руке и заштитне маске;
11) ограничити запосленима приватна путовања ван земље, посебно у земље у којима постоји изражена епидемија, а иста реализовати искључиво у најнужнијим ситуацијама које не трпе одлагање и сврху и о томе обавезно обавестити особу која је задужена за безбедност и здравље на раду или за кадровске послове.


Посебне мере превенције


Посебне мере које се примењују подразумевају:
1) да се запосленима, на дневном нивоу, обавезно обезбеди коришћење средстава за општу превенцију (топла вода и сапун, средства за дезинфекцију руку и радних површина, медицинске маске и рукавице, флаширана вода итд.);
2) да запослени који спадају у посебно угрожене групе (лица са утврђеним хроничним обољењима, труднице и лица старија од 60 година), као и запослени који треба да уживају посебну заштиту (родитељ детета до 12 година живота и родитељ детета са посебним потребама ако сам врши родитељска права или други родитељ није у могућности да послове свог радног места обавља од куће) обавезно раде од куће;
3) да се да предност комуникацији путем телефона, интернета, конференцијских позива итд;
4) да се, у зависности од врсте послова, информације и препоруке надлежних органа и претпостављених прате путем доступних, званичних извора информисања;
5) да се, посебно за веће системе (50 и више запослених и они који имају велику фреквенцију странака), обавезно обезбеди контакт са амбулантом који би се могао одмах активирати у случају појаве „ризичне” ситуације;
6) да се, у случају да се у просторијама задеси особа са симптомима налик прехлади или грипу – која није запослени, а да се не понаша у складу са мерама опште превенције, та особа упозори да напусти објекат, односно ако не послуша упозорење, да се позове служба обезбеђења;
7) да се, ако се у просторијама задеси особа која није запослени, а којој се стање налик прехлади или грипу нагло погорша, одмах, на безбедан начин изолује и позове хитна медицинска служба.


Органи државне управе и службе Владе дужни су:
1) да обавезно прате изостанке запослених са радних места, а у случају да се догоди већи број изостанака од уобичајеног, да спроведу активности за наставак и несметано обављање послова из утврђеног делокруга и надлежности;
2) да у случају потребе преусмере запослене тако да радна места могу несметано да функционишу;
3) да у случају потребе промене радну праксу, када је то потребно за одржавање несметаног процеса рада;
4) да обавезно проверавају стање људских ресурса, како би били сигурни да су политике и праксе у складу са препорукама за јавно здравље и у складу са важећим одлукама надлежних државних органа;
5) да обавезно поштују све мере усмерене на сузбијање ширења заразне болести „COVID-19”, а посебно меру којом су ограничена окупљања.


Мора се омогућити комуникација са странкама и између државних органа коришћењем електронских сервиса (електронске поште, конференцијских позива и сл.)

Пример: издавање уверења (кораци у издавању уверења)

1. Подносилац захтева за издавање уверења потписан и скениран захтев (захтев се печатира само ако је у питању правно лице) шаље за на то тачно одређену електронску адресу (е – маил) државног органа;

2. Лице у државном органу које је задужено за пријем захтева путем електронске поште у органу, након провере да ли је захтев уредан, заводи захтев без изласка из зграде и прослеђује га обрађивачу предмета;

3. Обрађивач предмета након обраде, израђено уверење прослеђује руководиоцу органа путем електронске поште;

4. Руководилац органа потписује и печатира уверење, и скенирано путем елетронске поште враћа обрађивачу предмета;

5. Обрађивач предмета скенирано уверење прослеђује одговорном лицу у органу, које рукује електронском поштом, како би уверење било прослеђено подносиоцу захтева;

6. Лице у државном органу које рукује електронском поштом са тачно одређене адресе на коју је и примљен захтев, скенирано уверење прослеђује подносиоцу захтева.

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo ОДЛУКА О РАДУ ОД КУЋЕ У ЦИЉУ СПРЕЧАВАЊА ШИРЕЊА ВИРУСА SARS-Cov-2

17.03.2020 11:57

Одређују се рад од куће за сва запослена и ангажова лица изузев за следећа лица за рад и дежурства радним данима од 7:30 до 15:30 у просторијама Агенције:
1. Владимир Павловић, Центар за опште послове;
2. Никола Спасић, Центар за финансије;
3. Миљан Миљанић, Центар за лучку делатност.

Запослена и ангажована лица су, за време рада од куће, у обавези да обављају своје радне задатке радним данима у периоду од 7:30 до 15:30.

Непоштовање радних обавеза и задатака представља тежу повреду радне дисциплине и подлеже санкционисању у складу са Правилником о раду.

Запослена и ангажована лица која обављају радне задатке у просторијама Агенције у обавези су да се стриктно придржавају мера из Упутства број 53-71/2020-2 од 10.03.2020.године.

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo УПУТСТВО О ПОСТУПАЊУ У ВЕЗИ СА МЕРАМА НА СПРЕЧАВАЊУ ШИРЕЊА КОРОНА ВИРУСА

11.03.2020 09:48

Услед појаве вируса SARS-Cov-2 (корона вирус) који је узрочник болести Covid-19, сви запослени су обавезни да се упознају са информацијама и радњама неопходним за минимизирање ризика од преноса наведеног вируса у просторијама Агенције као и о поступању са екстерним лицима у склопу радних обавеза:

Опште информације:
Симптоми:
Лакши облици болести могу личити на прехладу ( повишена телесна температура, бол у ждрелу, кијавица). Уколико је дошло до упале плућа, болест се манифестује повишеном телесном температуром, кашљем и отежаним дисањем, слабошћу. У најтежим случајевима, ретко, може доћи до шока, акутног респираторног синдрома и смртног исхода.

Начин преношења:
Осим преношења SARS-Cov-2 са животиња резервоара инфекције на људе, евидентно је и интерхумано преношење вируса („са човека на човека)“. Нови корона вирус се преноси капљичним путем то јест удисањем капљица приликом кашља или кијања. Испитују се и други могући путеви преношења овог вируса.

Инкубација:
Инкубација болести ( време од уношења вируса у организам до појаве симптома болести) траје од 2 до 12 дана ( у просеку 5 дана).

Ризичне групе:
Од инфекције новим корона вирусом могу оболети сви без обзира на узраст. Упалу плућа и тешку акутну респираторну болест као последицу инфекције SARS-Cov-2 имају старије особе (>65 година), лица са хроничним болестима и ослабљеним имунитетом. Здравствени радници и чланови породице који лече и негују пацијенте оболеле од инфекције SARS-Cov-2 су у повећаном ризику да се инфицирају.







Мере
1. Избегавање контаката са особама које имају знаке и симптоме прехладе или обољења сличног грипу;
2. Избегавање масовних окупљања и боравка у затвореном простору где борави велики број особа;
3. Појачана и честа хигијена руку ( прање руку водом и сапуном минимум 20 секунди а када то није могуће, коришћење алкохолних гелова за дезинфекцију руку ) нарочито након контакта са оболелим особама;
4. Избегавати масовна окупљања (аеродроми, железничке и аутобуске станице посебно у међународном саобраћају) .
5. Саветује се и често прање руку, покривање уста и носа приликом кашљања и кијања папирним марамицама.
6. Ако имате симптоме сличне грипу обратите се лекару и (уколико сте путовали у последње две недеље) наведите дестинације вашег скорашњег путовања.
7. Лица која имају симптоме сличне грипу треба да се лече код куће ( осим ако нису задржани на болничком лечењу) и да смање број контаката на минимум.


Посебне мере Агенције за управљање лукама
1. Агенција обезбеђује неопходна средства за дезинфекцију:
• Лична средства- Асепсол, алкохолни гел и сл.
• Диспанзер за дезинфекцију руку за запослене и друга лица која посећују просторије Агенције.
2. Запослени који примете симптоме сличне грипу, у договору са руководиоцем свога центра, обављаће послове од куће.
3. Редукују су састанци са екстерним лицима и одржавање састанака у просторијама Агенције на неопходни минимум.
4. Врши се чишћење просторија Агенције 2 пута дневно дезинфекционим средствима ( врата, кваке, столови, пулт, тастатуре, мишеви и сл.).
5. Уводи се обавеза проветравања просторија пре почетка рада, у току рада и на крају радног времена.


За примену овог Упутства задужен је Владимир Павловић,руководилац Центра за опште послове.

Ово Упутство се примењује даном доношења и примењује се до престанка опасности од ширења корона вируса, у складу са смерницама надлежних здравствених органа и установа.

С поштовањем,


Vladimir Pavlović

Srednji nivo Neradni dani

17.04.2019 10:22

Poštovane kolege, obaveštam vas da su 26, 27, 28. i 29. april (pet-pon) i 1. i 2. maj (sre-čet) neradni dani zbog Vaskršnjih praznika i Praznika rada.
Za dane 30.04. i 03.05. u dogovoru sa rukovodiocima centara biće organizavana dežurstva.

Srdačan pozdrav i srećni praznici

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ ВЛАДЕ ЗА ИТ И еУПРАВУ

19.07.2018 12:42

Поштовани корисници,
Уколико сте добили email у којем од Вас траже попуњавање и давање одређених информација (Корисничко име, Лозинка, Датум, Телефон, Алтернативан имејл,...), молимо Вас да НИКАКО не попуњавате (шаљете) наведене податке, јер је у питању покушај злоупотребе. Ни у ком случају немојте да идете ни на понуђени линк.

Обратите пажњу да су овакве преваре све учесталије, а од њих Вас anti virus не штити.
Услед појаве новог малициозног програма (типа ransomware) који се брзо шири Интернетом молимо Вас да будете посебно обазриви приликом отварања аttachment-a (приложених датотека) у добијеним email порукама.

Такође Вас молимо да:

1. проверите да ли имате на рачунару инсталиран и update-ован anti-virus и/или anti-malware заштитни програм
2. направите резервну копију Ваших докумената на заштићеном медију (usb, cd, dvd,… итд)
3. никада не отварате сумњиве аttachment-е ни када су у питању добро познати типови докумената као што су нпр: word, excel или pdf. Уколико се при отварању документа из аttachment-a појави порука у којој се нуди покретање неког програма / апликације типа „ок / сагласан“, молимо Вас да је никако НЕ прихватате

4. Уколико нисте сигурни да ли је аttachment у поруци заражен или исправан молимо Вас да дату поруку са прилогом проследите Вашим ИТ администраторима на проверу
Канцеларија за информационе технологије и електронску управу
Сектор за информационо-комуникациону инфраструктуру

E-mail: administrator@gov.rs
Тел: + 381 11 7358 414

Ninoslav Drakulić

Kritičan nivo VAŽNO!!! BEZBEDNOST INFORMACIONOG SISTEMA

30.03.2018 11:32

Poštovane kolege,

Molim vas da postupite po uputstvu iz mali-a koji ste dobili od UZZPRO-a i da ne idete na bilo kakve linkove za navodni "upgrade".
Takođe vas molim da obratite pažnju na mail-ove koji sadrže očigledne pravopisne greške, jer su generisani kroz google translate, a od vas traže da unosite lozinke, idete na linkove i slično.
Za sve nedoumice slobodne me kontaktirajte.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Nizak nivo Dan državnosti-Sretenje

08.02.2018 13:38

Poštovane kolege,

Obaveštavam vas da su 15 i 16.febuar 2018.godine neradni dani zbog proslave Dana državnosti.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Srednji nivo Evidencija prisutnosti

27.12.2017 08:23

Poštovane kolege,

Nakon kraće pauze sistem za evidenciju radnog vremena ponovo funkcioniše sa novim tipom terminala. Napominjem da ste u obavezi da se evidentirate putem svojih kartica.
Za sva pitanja vezana za novi terminal molim vas da me kontaktirate.

Pozdrav

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo VAŽNO OBAVEŠTENJE! Novi maliciozni softver

12.12.2017 09:18

Poštovane kolege, u nastavku sledi obaveštenje Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu o pojavi novog malicioznog softvera i merama prevencije i zaštite koje treba preduzeti u cilju sprečavanja njegovog širenja:

Poštovani korisnici,
 
                Usled pojave novog malicioznog programa (tipa ransomware) koji se brzo širi Internetom molimo Vas da budete posebno obazrivi prilikom otvaranja attachment-a (priloženih datoteka) u dobijenim email porukama.
                Karakteristike ovih novih malicioznih poruka su:
1. naslov poruke sadrži "Potrazivanje dugovanja", nakon čega ide osoba, firma i/ili slučajna kombinacija znakova
2. tekst poruke je isti, razlika je što je naslovljen na drugu osobu ili firmu i navode se različita imena banaka koja preuzimaju dugovanja
3. poslat je sa adrese: office[at]adriadoo.com (postoji mogućnost da je poslat sa još nekih adresa)
4. u prilogu poruke se nalazi maliciozni word (.doc) dokument.
                Takođe Vas molimo da:
1. proverite da li imate na računaru intstaliran i update-ovan anti-virus i/ili anti- malware zaštitni program
2. napravite rezervnu kopiju Vaših dokumenata na zaštićenom mediju (usb, cd, dvd itd)
3. nikada ne otvarajte sumljive attachment-e ni kada su u pitalju dobro poznati tipovi dokumenata kao što su npr word, exell ili pdf. Ukoliko se pri otvaranju dokumenta iz attachment-a pojavi poruka u kojoj se nudi pokretanje nekog programa/aplikaci je to nikako NE treba prihvati (NE kliknuti na ok/saglasan dugme).
4. Ukoliko niste sigurni da li je attachment u poruci zaražen ili ispravan molimo Vas da datu poruku sa prilogom prosledite Vašim IT administratorima na proveru.

Ninoslav Drakulić

Nizak nivo Osiguranje zaposlenih

07.11.2017 08:51

Poštovane kolege,

Pozivam vas da danas u 13:15 časova prisustvujete prezentaciji ponuda za osiguranje zaposlenih. Molim sve kolege, zaposlene na neodređeno vreme, da u navedeno vreme dođu u salu za sastanke.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Srednji nivo Karnet za mesec oktobar

01.11.2017 10:50

Poštovane kolege,

Obaveštavam vas da u opciji Moj karnet možete videti svoju evidenciju prisustva za mesec oktobar.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Srednji nivo Novi Intraweb

06.10.2017 10:25

Poštovane kolege,

Obaveštavam vas da će danas od 13 časova početi migracija podataka na novu verziju Intraweba i da u skladu sa tim Intraweb neće biti u funkciji od 12:30 časova.
Takođe vas molim da mi na mail pošaljete svoje slike koje će biti importovane na Intraweb.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo Poslovne procedure AUL-a

09.06.2017 07:17

Poštovane kolege,

Obaveštavam vas da su 27.04.2017.godine izvršene izmene Poslovnih procedura organizacionih jedinica AUL-a.

Obaveza svih zaposlenih je da se upoznaju sa navedenim izmenama procedurama koje se nalaze u sekciji Dokumentacija/Interne procedure-konačne.

Postupanje zaposlenih u Agenciji za upravlјanje lukama suprotno odredbama ove odluke smatra se neizvršavanjem radnih dužnosti i obaveza utvrđenih ugovorom o radu i Pravilnikom o radu.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Kritičan nivo VAŽNO OBAVEŠTENJE POVODOM NAJNOVIJIH HAKERSKIH NAPADA!

15.05.2017 09:44

Poštovane kolege,

                Usled pojave novog malicioznog programa (tipa ransomware) koji se brzo širi Internetom molimo Vas da budete posebno obazrivi prilikom otvaranja priloga u dobijenim email porukama. Takođe vas molimo da:

1. proverite da li imate na računaru instaliran i ažuriran antivirus i/ili anti-malware zaštitni
program
2. napravite rezervnu kopiju vaših dokumenata na zaštićenom mediju (usb, cd, dvd itd)
3. nikada ne otvarajte sumnjive priloge ni kada su u pitanju dobro poznati tipovi dokumenata
kao što su npr word, excel ili pdf. Ukoliko se pri otvaranju dokumenta iz priloga pojavi
poruka u kojoj se nudi pokretanje nekog programa/aplikaci je to nikako NE treba prihvatiti
(NE kliknuti na ok/saglasan dugme).
4. Ukoliko niste sigurni da li je prilog u poruci zaražen ili ispravan molimo vas da datu poruku
sa prilogom prosledite vašim IT administratorima na proveru.


Ninoslav Drakulić

Nizak nivo Vaskršnji praznici

12.04.2017 13:58

Poštovane kolege,

Čestitam vam predstojeći Vaskrs i obaveštavam vas da su neradni dani 14, 15, 16. i 17. april (pet-pon).

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Nizak nivo 8.mart

13.03.2017 09:53

Poštovane kolegenice,

U ime AUL-a čestitam vam 8.mart i obaveštavam vas da imate 1 slobodan dan koji možete iskoristiti u dogovoru sa svojim rukovodiocem.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Nizak nivo Sretenje - Dan državnosti

13.02.2017 09:09

Poštovane kolege,

Obaveštavam vas da su 15 i 16. februar neradni dani i ovim putem Vam čestitam Dan državnosti Republike Srbije.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Nizak nivo DMS-OBAVEŠTENJE

03.02.2017 14:40

Poštovan kolege,

Obaveštavam vas da danas u 15h počinje instalacije nove verzije DMS-a na serveru Agencije i u vreme instalacije ( oko 1-2 sata) DMS neće biti u funkciji.

Pozdrav

Vladimir Pavlović

Nizak nivo DMS/Origami Uputstvo

09.01.2017 08:30

Poštovane kolege,

U opciji Dokumentacija/Uputstva nalazi se uputstvo za korišćenje Elektronskog sistema za upravljanje dokumentacijom DMS/Origami. S obzirom da od danas počinjemo sa korišćenjem navedenog sistema, molim vas da se upoznate sa navedenim dokumentom.
Takođe za sva pitanja stojim na raspolaganju.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Nizak nivo SREĆNI BOŽIĆNI I NOVOGODIŠNJI PRAZNICI!!!

30.12.2016 11:19

Drage kolege, srećni Vam predstojeći praznici. Puno sreće, zdravlja i ljubavi želi Vam AUL!!!!

Vladimir Pavlović

Nizak nivo DOMEN

01.12.2016 07:34

Poštovane kolege,

Molim Vas da do 02.12.2016.godine izvršite kopiranje na NAS, podataka koji se nalaze na vašim računarima. Započet je postupak prebacivanja korisničkih naloga na kreirani domen aul.gov.rs.
Ukoliko vam je neophodna pomoć oko kopiranja podataka kontaktirajte Vladimir Pavlovića i Ninoslava Drakulića.

Srdačan pozdrav

Vladimir Pavlović

Stranica 1 / 2